Brukshundraser iFokus

Brukshundraser

Etiketterträninginlärning
Läst 2000 ggr
[rightPAW]
0

Tjänstehund - ungdomsutbildningen

Fick precis besked om att jag blev antagen till ungdomsutbildningen inom tjänstehund i Marma. Kommer få prova på och lära mig allt som krävs av en hund i Försvarsmakten. Kommer bli superkul och ser verkligen fram emot det!

Någon annan som ansökt och kommit in? :)

Sophie&Segra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har sökt, men inge svar..

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Nikkis
0

Jag är tyvärr för gammal, haha. :'(
Men vad rolgit att du kom in, Grattis! :D Jag utbildar redan min ena hund inom bevakning på FM, det är ritkigt skoj! =)

Va har du gjort det, det visste jag inte? Med Xox eller? :D

laekenois
0

gud vad kul, avis jag blir! Jag är för gammal (20 år), grät blod när jag såg att jag var en oldie… buhu. Vill verkligen gå!

Så ha så kul :)

Mimmi, Benjy & Urax
-Dogs are not my whole life, but they make my life whole-
www.laekenois.wordpress.com

PetraKarin
0

#3 Ja så fort man blir gammal Flört blir alla kul kurser för dyra. Men ett tips är att kolla om Blå Stjärnan har något du är intresserade av.

laekenois
0

#4 Jaa hahah åren rinner iväg :P Å allt blir dyrare. Jag är glad så länge jag är med i hundungdom iaf, då är det fortfarande billigare.

Jag har kikat ibland på blå stjärnan, men inte hittat något hundigt som jag vill göra. Men det kanske kommer :)

Mimmi, Benjy & Urax
-Dogs are not my whole life, but they make my life whole-
www.laekenois.wordpress.com

PetraKarin
0

#5 Nej jag tänkte mer på Blå Stjärnans utbildningar allmäna utbildningar för att kunna hjälpa till vid särskilda händelser och sånt. Inte just hund men säkert görskoj.