Brukshundraser iFokus

Brukshundraser

Etikettpresentationer
Läst 2692 ggr
[Lostmybrain]
0

Vad vi tränar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyra och jag kommer i första hand träna och tävla i lydnad och Agility. Möjligtvis någon bruksgren i framtiden, vilken får vi se ^^ Lydnad tycker jag är otroligt kul, likaså agilityn.

Då jag bara haft henne i tre dagar har vi inte gjort så mycket utom att lära känna varandra. Men idag fick jag ihop ettt litet klickkerpass Tungan ute

Vad tränar/tävlar ni?

Ankilika
0

Ska tävla BSL nästa år. Är sugen på bevakningen också och även söket så vi får se hur det blir med de grenarna.

Anibaz
0

Lydnad i första hand, sen håller vi på med allt möjligt vid sidan om Tungan ute

Nikkis
0

Tävlar i lydnad och tränar rapport och spår i brukset, som vi även ska starta i, förhoppningsvis nästa år. =)

Loveradio
0

Tränar lydnad. Men vi har inte kommit så långt. :)

Sen tränas det tricks vid sidan av.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Sophie&Segra
0

Jag och mina tränar mest Lydnad & Freestyle, och massa onödiga tricks såklart Tungan ute
Spårar gör vi ibland också, men det är inget seriöst - då jag inte alls är bra på det där med spår Oskyldig

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Stormblomma
0

Lydnaden och viltspåret är det första vi satsar på. Men jag vill även hålla på med brukset, men det får vänta lite bara. Min buse är ju inte så gammal än så vi har många år på oss :)

Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken

http://wingforsflocken.blogspot.com/

SamanthaJones
0

Vi tränar Lydnad och i brukset så tränar vi svensk skydd och spår. Vi har även provat sök men det lägger vi på hyllan ett tag framöver.

Planen är att köra apellen och LK1 till våren eller iaf innan han fyller 2 år i juli nästa år :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Chanku
0

Jag tävlar i lydnad och lite smått i Agility. Hoppas på att kunna debutera i iallafall en till gren under nästa år, men vi får se hur det blir :)

Tränar spår, freestyle, Rallylydnad och massvis med kroppskontroll/tricks utöver ovan nämnda grenar.

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se