Brukshundraser iFokus

Brukshundraser

Etiketterövrigtoff-topicom-sajtenSajten & iFokus
Läst 186 ggr
Lona
0

Jag tar en paus

Hej allihop!
Det är mycket som har krånglat i mitt liv i sommar så jag tar en paus ett tag från iFokus.
Under tiden så har @Tismon ansvar för Brukshundraser.
Jag kikar säkert in med jämna mellanrum så skicka ett meddelande om det är något.🙂
Tack Tismon för hjälpen!🌻

/Lona, sajtvärd

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Magrat
2

Ta hand om dig <3

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Tismon]
1

Det är ingen fara 🌸 hoppas du mår bättre snart! 💜

MonicaLagerquist
1

Hoppas att du snart mår bättre

Stolt ägare till tre La permer

Heddiz
1

#0: Hoppas du mår bättre snart…☀️

Ibland behöver man helt enkel ladda batterierna och orkar inte med att ens "prata" online och vill bara vila från allt…och bara vara ett tag. 😊

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Lona
1

Tack allihop! 🤗
Man tycker att man hittat fotfästet och så händer nästa grej, det där med att "rycka upp sig" är lättare sagt än gjort!

[Moon AppleGrey]
3

#5: det där med att "rycka upp sig" är ett ganska okänsligt uttryck egentligen, och sägs vanligtvis av folk som inte har en aning om hur det är att må dåligt.

Hoppas att du mår bättre snart dock. 🌻

Lona
2

#6: Ja, det kan jag verkligen hålla med om!
Den här perioden har jag visserligen "bara" mått dåligt för att det varit så mycket strul med sjuka hundar och diverse annat men det är tillräckligt illa. Att få höra "ryck upp dig" när man lider av psykisk ohälsa är snudd på oförskämt.

[Tismon]
1

#7: Det är ok att inte alltid må bra och ibland behöver man perioder där man inte ställer så höga krav på sig själv. Jag tror de åtminstone flesta här förstår 🌸

• Redigerat 2022-10-06 20:00 av [Tismon]
[Moon AppleGrey]
0

#7: precis.
Gillar inte alls att höra det sägas om/till någon.

Magrat
0

Jag har hela livet fått höra att det går över när du fyller 30. Nu fyller jnjasg det i år och det har varit fruktansvärt. Så sist jag var inklagd var det en läkare i min ålder soom sa, Du skas se att det blir bättre när du fyller 40……….

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Heddiz
0

#8: Det med att de är OK att må dåligt håller jag verkligen med om!

Det är helt naturligt att må dåligt ibland och om någon säger ryck upp dig så mår man knappast bättre:::

Dom som säger så kan nog inte förstå hur dåligt man faktiskt kan må och dom veta icke vad dom göra/säga 🤔🙂

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"