Vilken belöning är bäst?
Vilken belöning funkar bäst för din hund?
Här är det lek och köttbullar.
Här var det blodpudding och kokt lammhjärta som var mest poppis.
// Harley
Skinkost på tub.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Korv går alltid hem!
Mjukost på tub är också populärt.
Om det gäller något som inte är mat/godisrelaterat så är det apportering, helst med bollar, för Nikka och att få springa och att busa för Charlie. Ju mer spring han har i benen, desto lättare är han att ha lös.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Tonfiskpastej eller böcklingpastej på tub (hon är lite känslig för mjölkprodukter så därför ger jag numera inte mjukost) är det allra godaste, men olika typer av hundgodis och ett par sorters hundmat gillar hon också.
Cay, border collien, är inte så kräsen bara hon får en leksak. Men trooor bollar väger snäppet tyngre än kampleksaker - men beror lite på situation också.
För Sam, sheltien, så är det kokt kyckling, tennisbollar med pip och framförallt skvättande vatten som är det bästa bästa man kan erbjuda honom.
Johanna - Instagram
Just jag brukar köra en tub med kycklingpastej, det kan funka rätt bra.
Fast köttbullar är det bästa han vet hittills. Han blir så himla arbetsvillig när jag har köttbullar.
Tills jag hittat något han gillar ännu mer - men jag har inte haft ekonomi eller tillfälle eller ens fantasi att hitta något…