Har ni mycket hundprylar?
Nu när jag går igenom mina hundgrejer, packar och förhoppningsvis rensar så inser jag hur otroligt mycket hundprylar jag har.
Jag får inte plats!!!
Har ni mycket hundutrustning? Hur förvarar ni den?
Förut hade jag en "hundgarderob", det finns inte en chans i h-vete att grejerna skulle få plats i ett vanligt skåp nu, jag behöver nog ett helt förråd…
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
🙈
Suck alldeles för mycket. Men jag skyller på mitt hunddagis. Måste finnas utrustning /saker till övriga hundar om deras ägare glömt.
Har hittills fyllt 1 garderob, 1 kartong, 1 halvt rum, en del av förrådet o min buss.
Sen krokarna till alla hundar med deras saker, mina krokar för Sigges saker, alla xtra koppel. Lådor med leksaker.
Ja fy…
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har en hundlägenhet..? 🙈 Jag har en byrå i hallen som förutom typ bilnycklar, tuggummin, solglasögon och lite sånt kraffs innehåller hundarnas täcken, reflexer, sele/halsband/koppel, godis, tugg, skötselgrejer som klosax och borstar osv. Det som inte får plats där ligger antingen utspritt lite här och var, nere i källarförrådet eller i min kaosbil 😅 Har gått och blivit sjuk (tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobb, inte tillräckligt sjuk för att vara helt sängliggande) så ska se om jag kan ta och göra en rejäl rensning imorgon och sälja av lite som inte används.
Johanna - Instagram
Haft min hund en vecka och har redan hunnit fylla upp en byrålåda…. Så jag tror att jag är på väg åt ert håll
Mja. Vet inte. tror inte jag har så mycket eg. Det mesta är gammalt. Täcken i kista. Leksaker i låda på golvet. Halsband, selen mm i byrålåda samt på krokar.
- x antal leksaker
- x antal hundfiltar
- x antal hundhanddukar
- 7 olika täcken
- 4 selen
- x antal halsband
- 3 koppel
- 10 meters lina
- x antal hundböcker
- termometer
- klosax
- avmaskningsmedel