Brukshundraser iFokus

Brukshundraser

Etikett: allmänt
Läst 129 ggr
MonicaLagerquist
0

Var är din hund på dagen

Var har du din hund på dagtid?

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Magrat
0

Hemma, är sjukskriven och har en man som, iom corona, studerar på distans.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

flocken
0

Hemma med mig. Jobbar hemifrån

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Emo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller mig sällskap här hemma.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

MonicaLagerquist
0

Våra hundar har vi haft hemma eftersom att vi är hemma på heltid.Hunden är med oss om vi är ute på äventyr.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Sugar Mist
0

Ynglingen och ibland den äldsta är med mig på jobbet, och mellantiken är hos min pappa på dagarna

-

Lona
0

När jag arbetade så hade jag först hundarna med mig, jobbade på 4H-gård. När jag sedan började jobba på universitetet så var det bara 50% med rejält flexibla tider. Min kompis, hennes dåvarande sambo och jag hjälptes åt att passa våra fem hundar vilket funkade bra.

Numera är jag främst i stallet om jag inte är hemma och dit följer hundarna med. De kan vara ensamma hemma ett antal timmar annars utan problem - och nu bor vi ju hemma hos mamma så de har oftast sällskap i vilket fall.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Frida B
0

Dom är med på jobbet, vi har byggt en byggnad med rum där dom får vara, de som funkar ihop får dela rum. Superbra :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Foxpower
0

Hemma hos mig.

Jojaton
0

Hemma (ibland med en lunchprommis med en kompis som jobbar nära min lägenhet), hos mina föräldrar eller med på jobbet. Sam är inte så glad i att vara på jobbet dock så det är bara akutlösning.

Johanna - Instagram