Var är din hund på dagen
Var har du din hund på dagtid?
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Hemma, är sjukskriven och har en man som, iom corona, studerar på distans.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Hemma med mig. Jobbar hemifrån
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Håller mig sällskap här hemma.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Våra hundar har vi haft hemma eftersom att vi är hemma på heltid.Hunden är med oss om vi är ute på äventyr.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Ynglingen och ibland den äldsta är med mig på jobbet, och mellantiken är hos min pappa på dagarna
-
När jag arbetade så hade jag först hundarna med mig, jobbade på 4H-gård. När jag sedan började jobba på universitetet så var det bara 50% med rejält flexibla tider. Min kompis, hennes dåvarande sambo och jag hjälptes åt att passa våra fem hundar vilket funkade bra.
Numera är jag främst i stallet om jag inte är hemma och dit följer hundarna med. De kan vara ensamma hemma ett antal timmar annars utan problem - och nu bor vi ju hemma hos mamma så de har oftast sällskap i vilket fall.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Dom är med på jobbet, vi har byggt en byggnad med rum där dom får vara, de som funkar ihop får dela rum. Superbra :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hemma hos mig.