Någon i Södermanland?
Önskar träningskompisar. Jo, jag har brukshundsklubben, absolut. Fast… hm… ingen där verkar gilla mig på riktigt. Jag är medelålders, utan familj, utflyttad 08… och söker nu träningskompisar…
27 dagar senare, ok 150 visningar är ju kul, men annars… hur DÖD är den här sajten egentligen???😕😭
Tror vovve-forumet är mer aktivt, kan ju testa där! Jag bor i Uppsala, inte riktigt sörmland :p
#2 Jo, och fb. Men jag vill inte överge iFokus. Jag är ju värd för mus-ifokus och försöker få den sidan att bli levande igen…
OT men vi får väl dra igång här lite, om vi hjälps åt? (Säger jag som inte ens har en bruksras… 😉)
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#4 haha, men det uppskattas sååå mycket Lona. ❤️
#4 Hallå, har du inte labbe bl.a.? Det tycker jag är lika mycket Bruks som massor av bruksraser :)
#6, Jajamen, visst har jag labbe och även om de inte hör till SBK så skulle jag säga att en jaktlabbe är minst lika kompetent som de flesta brukshundsraser inom många grenar. 😉👍 Nu kör vi, tycker jag!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#7 Verkligen! Det handlar bara om klubbtillhörigheter, det är inget sämre att jobba med en labbe än många/flesta av bruksraserna. Tränar sök med flera labbar just nu, härliga! :)
Jag hade jättegärna både tränat och gosat med möss, om jag nu inte bodde i Västerbotten 🙈
#9 ❤️