Brukshundraser iFokus

Brukshundraser

Etikettlydnad
Läst 1816 ggr
nathalieswahn
0

Hund träning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag är 22år o tävlar lydnad agillity o snart rally lydnad. Har en Pom hane o en briard tik som ja tävlar med. Jag letar efter någon i Valbo Gävle området som är sugen på att träna tillsammans med mig :) ser gärna att ni är insatta i lydnads världen :) så vi kan lära av varandra :) är uppflyttat till lydnads trean med min Pom o briarder har ja börjat träna sök med nu för lydnaden är avklarad :) skulle ni va intresserad av att träna ihop bara o höra av dig :) eller om du vill fråga nått :) Mvh: Natta

Qepta
0

Jag finns i Gävle, är rätt ny inom lydnaden och ska börja träna sök med min terv hane.  Om du skulle vela ses men är som sagt, väldigt grön inom lydnaden. 🙂

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

nathalieswahn
0

Okej ja va roligt att du fatt tycke för lydnaden :) det är otroligt kul :) Ja har 3 tränings kompisar som tränar inför lydnads ettan o är ny startade och de blir mest jag som får hjälpa dom :) dom kan tyvär inte ge så mycket tillbaka eftersom jag är i trean. Men jag letar efter någon dom kanske är i tvåan trean eller elit som har lite mer koll på hur momenten ser ut o kanske i vilken följd dom kommer :) Men däremot så tränar jag med Valeria och Malin fredag o lördag som är ganska nya i ettan om du skulle vilja vara med då :) vi träffas i Valbo :) eftersom båda dom har bil o inte jag :) :) roligt att du hörde av dig :)

Qepta
0

Valbo kan bli knepigt att ta mig till då jag bor i centrala Gävle och inte har något busskort, men någon gång åker jag gärna ut!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

nathalieswahn
0

Ja men va kul :) du kan väl ringa mig då en fre eller söndag när du känner för o komma ut så planerar vi därefter :) 073-5077702 :)

Qepta
0

Ja visst.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se