Brukshundraser iFokus

Brukshundraser

Etikettfoto-film
Läst 2169 ggr
Spotifys
0

Min Aussiekille Spotify

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Träffade Spotify första gången redan när han var ett par dagar gammal. Jag kände redan hans uppfödare privat och hjälpte till mycket med hennes andra aussies så självklart så hjälpte jag även till med hennes valpkull.

Kort sagt kan man säga att jag föll pladask för denna lilla kille och hade honom hos mig under hela sommarlovet i tron på att jag skulle kunna fortsätta ha honom på helgerna(har haft denna överenskommelse med uppfödaren innan då mina föräldrar inte har velat skaffa fler hundar). Men när uppfödaren sa att hon inte hade tid för en hund till och skulle sälja honom så lyckades jag tillslut få mina föräldrar att gå med på att köpa honom. Just nu har vi honom dock inte på heltid då vi är mitt uppe i en husförsäljning. Känns helt underbart och overkligt att han äntligen ska bli min.

Idag är min lillkille 9 måndar.

I den här tråden kommer jag lägga upp bilder och filmer på min lilla kille Oskyldig

Spotifys
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min kille när han bara var 6 veckor Glad

[MinRonja]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hihi så söt och coolt namn ;D

Spotifys
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack! Han döptes efter fläcken uppe på huvudet haha Skrattande

Anibaz
0

Ååh det är så roligt med människor som förstår vilken ras som är världens bästa Skrattande Jättesöt kille och härligt namn!

Spotifys
0

#4 Tack så mycket! Har haft två golden retriver innan är inte och jämföra med en aussie! Hoppas på att kunna börja träna lydnad och Agility med honom snart! :D