Valpbilder #2
Här kommer en ny tråd för era valpbilder! Visa gärna upp era valpar, sådana bilder kan man aldrig få för mycket av.
Fotona är på min allra första hund Raskva
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Det är bara 3 dagar sedan jag träffade min kille. Han är lev.klar 28 sept.
Tyvärr suddig bild.
#1: Så mycket bus!
#2:Så otroligt fin!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2023-09-05 19:58 av Pyttelite
#2: Åååhh så roligt! 😍
Åh man blir ju bara ännu mer valp sugen när man ser dessa sötnosar 🤗😍
Är det det som är meningen med tråden, kanske 😄
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#3: sigge snuttar på filtar. När han var valp var det denna gula. Nu har har tagit över en vanlig stor filt. Då tar han den i munnen o trampar vid sidan om. Precis som på mamman som liten
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Här är min bebis, Simon
#7: Den kan inte ha gjort så mycket bus så söt och väluppfostrad som den ser ut. 😍
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#8 Nej, inte ännu. Han har varit här i 6 dagar. Otroligt intensiva dagar. Jag har knappt hunnit äta, go på toa osv. Sova har jag kunnat i a f, han är bra på att sova med mig.
#7: Men alltså, TASSARNA! 😍
Jag tror bestämt att jag villhöver en dobbisvalp omedelbums, åtminstone så jag kan titta på den när den sover.🥰
#7: ÅH- SÅ SÖT..😍
Ja nu kommer det dröja låååång tid innan du kan gå på toa ensam..(åtm inte utan en gråtande valp utanför dörren precis)
Valpen vill ju inte lämna dig ur sikte, för du "skulle ju kunna" försvinna.😄
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#10 vart bor du… mohahahaha
Nä, men jag söker vakt/passning
försökte ta ett julfoto men Simon ville bara äta mössan…
bifoga foto funkar inte… hm…

#14: Jättefint julfoto o minne!😃
Men du har inget foto där vi kan se lite mer hur han ser ut nu (utan mössa haha)
Vore kul att se hur han ser ut nu vid (4-)5 månaders ålder också ---om jag nu inte räknat helt fel i hur gammal han är så är han väl ca 5 månader nu va?
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#15 haha
Jag är superlat med att fotta min dågg… det är dumt, då han är sååå himla fin… men jag vill inte jättegärna att det ligger foton på honom på nätet… så jag lägger helst bara upp honom om det är en skyddad tråd, dvs tråd som skyddas med undersökning… eller hm… nu måste jag fundera, är bilder som ligger i trådar som har undersökning skyddade för google sök? (måste fråga detta på support nu 😀 )
- Redigerat 2024-01-02 14:17 av Grodan
Simon fick ett fleecetäcke julklapp av min vän Ale, som hon sytt. Så himla fint! Det sitter perfekt!
21 dec 2023
#17: Så fin han är! Och han har ju hunnit bli en riktigt stilig kille! 💕
Tassarna passar mer ihop nu med resten av honom, jämfört med det fotot ovan #7 där tassarna är jättestora o söta, haha.
Och om han redan är så stilig..oj då kommer han ju bli tikarnas favorit som vuxen herre, haha..😄
The more I love my Dog
"Mark Twain"