Väntar du valp?
Någon som ska skaffa valp i år? Vilken ras? Vad har ni för planer? Bomba med bilder!
Själv kom flockens tillökning i januari, så det lär inte bli någon valp på minst sju år!
Medarbetare på brukshundraser.
Jag hoppas på en valp i sommar!! En dobermann i så fall från Cape Secure.
Jag hoppas på valp senare i år. Men vi får se, vågar inte hoppas för mycket. Oavsett när det blir kommer det iallafall bli en aussie.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#1 #2 Spännande. Vad har ni för planer med nykomlingen?
Blir en malle till hösten till IPO :)
Hoppas på kelpie valp till vintern från Skovfarmen, ska förhoppningsvis möta uppfödare i maj.
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
#6 Åh vad spännande! Vilken kennel/kombo blev det?
#6 Åh!!
Vad kul att så många ska skaffa valp i år!

#7 Verkligen! Det blev en valp från crankings kennel. Pappa är Lindjax Jetson och mamma är Ullhedens Älvira. Morfar är Julle av Centaurus. :)
#10 Ah! Spännande!
#10 Spännande. Velade mellan den kullen och Tjafsas kull. Blir det en Broms?

#12 Jaså, det visste jag inte! Nja, just nu lutar det åt Tjack, ligger så bra i munnen :)
#10 Vad kul! Hoppas du uppdaterar när den kommer och hur det går sen!
#3 Planerna är framförallt Agility, vallning och lydnad/bruks (spår framförallt i brukset, men även testa på lite annat där om vi får möjlighet till det).
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Missat din fråga #3! Planerna är mest en hund jag kan testa på det mesta med, men framförallt lydnad och sen tycker jag IPO verkar väldigt spännande!
Visserligen ingen bruksras, men nyaste tillskottet är en flattefröken på 10 veckor. Men någon av mina nästkommande hundar lär bli en kelpie ;)
Här har ni Barbie:
@vendelasandell på instagram.
#17 Vilken underbart fin bild och söt valp😍
Förhoppningsvis blir det en valp till hösten, annars blir det att vänta tills nästa år :)
#19 Vad roligt, vilken ras?
#20 En rottis är planen :)
#21 Rottweilervalp!! 😍
#22 Helt underbart 😃
#24 Åhhh så söt!
Har sån valpabstinens just nu, "bara" ett halv år kvar innan valpis flyttar hit iallafall :)
Ska passa en valp i en vecka. Favoritvalpen från min tiks kull. Och man vet att vill man ha henne får vi ta henne då på foder. Ej hälsosamt det här hahaha. Hon är så himla söt o den tiken i kullen som.kampade mest o höll på. Usch fy både jag o mamma är lite men gud så söt o fin! Som tur har vi pappa som håller oss i schack hahaha
Yes! Om 2 veckor exakt flyttar det hit en Kelpievalp! Hoppas och tror på denna herren men vi får se :D
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#29 vilken kennel? Du har en rolig men också jobbig tid framöver. Längtar tills det blir min tur för kelpie igen.
#39 meabbies :) ser verkligen fram emot detta!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#31 Hade aldrig hört om den så jag var tvungen att googla. Förstår att du ser fram emot en kelpie, det är svårt att låta bli det :)
#32 aha! Dom finns på kelpieklubbens hemsida :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Snabbare att googla ;) .
Vad roligt med Kelpie valp! Hoppas att va o samma sits som du om inte allt för länge! ;) Lycka till!!!
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography