Riktig sötnos! Vart Àr hon ifrÄn? :D
#2 Ah min grabbs stora syster fick nyss en kull efter en hund frÄn dom :)
SE B(IPO)CH, IPOIII, Korad, ZTP SG1A Cape Secure Artillery Ă€r det som Ă€r pappan till kullen och min grabbs syster Ă€r SE UCH, IPOI, BHPI Terrorzone Valentine đ
Kommer bli riktigt spÀnnande att följa dom!
#4 Ah vad roligt!
Kliar verkligen i fingrarna nu med kullen efter karamell (valentine alltsÄ), hade det inte varit sÄ att jag redan har en valp tingad som kommer födas under Äret sÄ hade det varit omöjligt att lÄta bli :P
#6 Ja hon Ă€r en riktigt trevlig hund! Yes de blir malle igen denna gĂ„ngen đ
#8 Yees, blir en som Ă€r nĂ€ra slĂ€kt med min förra malle! Ăven betalat in handpenning flera mĂ„nader innan hunden ens paras (nejdĂ„ inte otĂ„lig) đ
Snygg hund!
#10 Oj, han menar jag sjĂ€lvklart dĂ„! đ
#15 Tar genast tillbaka att jag rÄkade kalla honom för tik, riktigt manlig grabb det dÀr ju!
#16 Ah, det kommer i vart fall. Han fyllde 1 i lördags sÄ han kommer ju bli grövre.
#15 Riktigt fin!
#18 Tack sÄ mycket!
SÄ söt han Àr!
Har lillgrabben sprĂ€ckt örsnibbarna? đ
#23 Ja, tyvĂ€rr, sĂ„ nu har han fĂ„tt öronen nertejpade đ Nu fĂ„r han se ut som en pĂ„skkĂ€rring ett tag đ
#24 Inte lÀtt :P Yippos ena öra var likadant innan men har Àntligen lÀkt!
#25 Hoppas verkligen Ammos öra lĂ€ker snart, skĂ€ms över att ha en ful hund i snöret đ
Hur har han lyckats sprÀcka örat? :o
#27 Herregud sÄ söt!
#28 Jag tog en Ikeasax och skulle kupera honom men det gick fel :/ Hahah nej, dobermanns har tunna öronlappar och han skakade pÄ huvudet och dÄ blev det ett litet sÄr. Eftersom han skakar pÄ huvudet sÄ mycket har det inte lÀkt Àn :(
#28 Han skakade sönder öronsnubben nÀr han försökte fÄ av sig munkorgen i en kompis bil. (Han hÀnger i innertaket och tuggar nÀr han har trÄkigt)