Annons:
Etikettlydnad
Läst 1522 ggr
belliiboii
2016-06-26 21:33

Motivera hund med leksak, leksakstips?

Har en ganska nonchalant och svår motiverad hund, han blir knappt motiverad om det inte gäller mat och om han är hungrig. Men har märkt att han visar mer intresse över leksaker nu än han gjorde när han var mindre, han är även ett väldigt stor fan av tennisbollar och kampleksaker. Har ni tips på leksaker i mindre format eller som är lättare att ta med sig om man åker till bruksklubben och tränar? Behöver något ordentligt då han är en stor hund, men ändå i ett behagligt format så att jag lätt bara kan ha det med mig utan problem! Uppskattar även om ni har en länk eller bild på leksaken! 

(Alla leksaker jag har hittat i butik går alltid sönder och vågar ej beställa hem något om jag inte vet någonting om hur leksaken är i kvalité)

Annons:
Fisherling
2016-06-26 21:51
#1

Jag köpte en gummiboll på snöre som jag trodde skulle leva i 0.5 sekunder, men massa månader senare så har den knappt en skråma. Väldigt enkel att ta med sig (den får plats i en vanlig jackficka) och torka av om den blir slemmig. Tåls att kampa med ganska rejält, mina hundar har fått tag i den och kampat järnet med varandra, men den höll ändå.

https://www.arkenzoo.se/gummiboll-massiv-snore-c101405-6

Tokryck
2016-07-05 08:31
Upp till toppen
Annons: