Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2466 ggr
CayKantos
2016-06-21 20:56

Vart bor alla?

Lite nyfiken bara så dom som vill -

Vart bor ni? Vad har ni för hund(ar)? Vad gör ni med er(a) hund(ar)?

Jag har ingen hund men kan svara att jag bor i Hällingsjö (snart😎)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Tina
2016-06-21 23:04
#1

Bor i en liten by utanför Ludvika i södra Dalarna.
Har två australian shepherds.
Tränar spår, lydnad och vallning med fokus på tävling.

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Fisherling
2016-06-22 00:52
#2

Du vet säkert om mig men skriver iallafall 🤪

Vart bor ni? Täby!
Vad har ni för hund(ar)? Labrador Retriever, 5,5 år och Australian Shepherd, 15 månader
Vad gör ni med er(a) hund(ar)? Agility, Bruks, Rally, Lydnad, allt som faller oss in 😃 Men jag satsar mest på Agility. Mamma kör Jakt med Labben.

jenmjao
2016-06-22 09:03
#3

Jag bor i Västerås.
Jag har en schäfer/labrador 5½år, och en Malinois valp 5månader 😃
Inte mycket just nu, allmän träning, och kör "grunder" i lydnad, hållt på med klossen och småtricks med valpen, även passivitet med båda. Är lite segt såhär i början med en "yngre" valp, Så längtar tills han blir en aning större.

belliiboii
2016-06-22 19:25
#4

Vart bor ni? Västerås
Vad har ni för hund(ar)? En Rottweiler på snart 1år!
Vad gör ni med er(a) hund(ar)? Tanken är att jag ska tävla lydnad med han, efter MH vill jag kanske kolla närmare på IPO, sen så hade jag även tänkt prova på och tävla i Rallylydnad eller/och Bruks men inte alls satsa på samma sätt som jag vill göra inom lydnaden. Vill även prova på nosework och se hur det går. Men annars så är vi öppna och vill prova det mesta från Agility till freestyle, får se om lillkillen fastnar lite extra för något så kör vi på det!

Frida B
2016-06-26 23:17
#5

Vart bor ni? I Lerum, utanför Göteborg!
Vad har ni för hund(ar)? Kelpien Dobby!
Vad gör ni med er(a) hund(ar)? Just nu, sitter vid rondeller och kollar på bilar… :p låter Dobby vara valp.

Dock vet du säkert detta men ngn i närheten kanske vill veta :D

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

CayKantos
2016-06-26 23:59
#6

Hihi ja 😂 #5

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Jetaime
2016-06-27 12:01
#7

Vart bor ni? - Trelleborg, Skåne.
Vad har ni för hund(ar)? - Australian Shpeherd, Zuki snart 4 år.
Vad gör ni med er(a) hund(ar)? - Agility, lydnad/rally, vallning, drag, spår.

Fialialej
2016-07-03 10:00
#8

Jag bor i skövde, som ligger precis mellan Vänern och Vättern. Jag har en aussie/bc-tik som är snart fem år. Vi tränar och tävlar rally, tränar vallning, och skojar runt lite med spår, Agility, lydnad, nosework, och annat man kan råka stöta på. Variation förnöjer.

"På natten är alla katter svarta"

Tokryck
2016-07-06 07:31
#9

Vart bor ni? Härnösand - Västernorrland - Södra Norrland
Vad har ni för hund(ar)? Ingen tyvärr men förhoppningsvis en kelpie igen nästa sommar.
Vad gör ni med er(a) hund(ar)? Planen är samma som jag hade med min förra kelpie. Bruks (spår) och lydnad med sikte på SM. I övrigt långa promenader, massage, fjällvandringar och skidor/bad beroende på säsong :) .

Caarla
2016-07-08 12:04
#10

Malmö Tre blandraser (bc blandis och två schäfer korsningar). 3 belgare (tervueren, Groenendael och Malinois). Allt möjligt! Blandraserna nosework, vardagsträning och roligheter alltså ingen någon seriöst träning för komma ut på tävlingsbanorna men tränar ändå olika och roliga moment. Nosework vill jag annars tävla med dom och kanske Rallylydnad om jag får till det med dom för ibland stänger den ena av, den andra fokuserar mycket på andra hundar än så mycket kontaktövningar som gäller här och den tredje vill jobba visa dagar och andra dagar ge mig helt enkelt fingret åt mig. Belgarna är det lydnad, Rallylydnad, IPO och BSL. Fundera på drag med Grönisen då hon älskar det som fan. Terven och mallen var godkänn bh prov och nu väntar vår ipo1 men känner inte vi är klara där en. Så vi satsa först på tävlingslydnad klass 1 för kunna ta titel LP 1 innan året är slut! :) Fy va kul det är med hundar ❤️<3

// Carla & dogpacken

http://carladogpack.blogg.se/

Turast
2016-07-23 23:16
#11

Vart bor ni? 

Uppsala!

**
Vad har ni för hund(ar)?**

En Australian Shepherdtik (1år), en kh colliehane (3år)

Vad gör ni med er(a) hund(ar)?

Collien - lydnad, shejping, fys, uppletande

Aussien - lydnad, spår, uppletande, rally, fys, shejping/freestyle, provar på lite lätt att valla

Just nu har vi en svacka då jag själv har dåligt psykiskt mående, men snart är vi back och track tror jag!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

panini
2016-07-23 23:34
#12

Jag bor i Sjöbo, Skåne och äger två chihuahuor. Med den ena tränar jag Agility, rally, "personupplet" eller vad jag ska kalla det, tricks mm. Den andra lallar mest omkring och njuter av livet.

Joyous
2016-08-05 20:52
#13

Jag bor i Lerums kommun som ligger utanför Göteborg. Har en malinois på 2,5 år som heter Humla. Vi har mestadels kört tävlingslydnad och drag men jag bestämde mig för en månad sedan att satsa på brukset. Det var trots allt därför jag köpte malle och det är där vi hör hemma. Resten av detta året kommer vi lägga all energi på spåret, uppletande, framförgående, fysträning och vardagsgrejer som inte fungerar. Nästa år ska Humla genomgå sitt mh och fixar hon det (hon gillar inte människor) så kommer vi rikta in oss på brukslydnad och spår. Förhoppningsvis kommer jag då äntligen få tävla tillsammans med Humla.

Annons:
[Giiisella]
2016-08-07 22:32
#14

Jag bor oxå i Lerum (kul att några verkar vara härifrån trakterna!) och har en miniature american shepherd som heter Ralf och är 10 månader, tränar Rallylydnad med honom och kanske blir det spår eller Agility när han blir äldre 😄

sophiac
2016-08-08 15:24
#15

Vart bor du? Halland, Laholm! Vad har du för hundar? Har en Tysk schäferhund som heter Hector 9månader. Vad gör du med hunden? Oj allt möjligt. Miljöträning, passivitetsträning, spår, upplet, lydnad och såklart mycket lek och bus. Planen är väl att vi ska tävla i framtiden. :)

Upp till toppen
Annons: