Annons:
Etikettpresentationer
Läst 2221 ggr
Sophie&Segra
7/28/12, 9:31 PM

6 månader!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I torsdags blev mitt hjärta 6 månader.. Helt sinnessjukt.. Jag tyckte det var nyss jag hämtade hem det lilla monstret..

Det betyder att jag och lilla monstret har spenderat 4 månader tillsammans.. Varje dag, varje natt.. Jag ska inte säga att det har varit en dans på rosor.. För då skulle jag ljuga.. Men jag kan ärligt, med handen på hjärtat och riktigt stolt faktiskt säga att hon har varit grym, är grym och kommer förmodligen alltid att vara grym! Hon har varit den absolut lättaste valpen jag haft, och mött på!

Hon är så seriös i väldigt mycket, och när man tränar, är hon alltid dödsallvarlig.. Inget flams och trams där inte..
Men i vardagen är hon skitkul, verkligen! Hon har sån humor, är en riktig flams-trams och tar verkligen inget seriöst (om situationen i sig inte är seriöst vill säga).

Segra är en fantastisk hund att leva med, och jag kan pussa henne stolt på huvudet varje kväll när hon ligger bredvid mig på kudden och från hjärtat tala om att jag älskar henne.

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Annons:
joheck
7/28/12, 9:46 PM
#1

Åhh vad härligt att läsa! Ni verkar passa varandra perfekt! Grattis till båda två att ni funnit varandra. Och stort grattis till Segra som börjar bli en riktigt stor vovveSkrattande.

[xDAMPBOBPSYKFALL]
7/29/12, 7:31 PM
#2

Man blir väldigt rörd av att läsa. Har samma kärlek till min hund och ingen verkar riktigt förstå hur man kan ha det. Men jag menar, det är ju min bebis :)

Upp till toppen
Annons: