Annons:
Etikettlydnad
Läst 1802 ggr
belliiboii
2016-11-21 23:11

"Online" träninghjälp

Vet att det har börjat bli lite poppis med fb grupper där man typ visar/får tips och hjälp av vad man kan träna för att bli bättre osv osv. Skulle inte det vara roligt att ha en sån sluten grupp från bara oss på denna sajt? Det skulle ju såklart gå att ha att man lägger upp här också det beror ju på om någon vill vara med på detta och vad som blir smidigast. Vet att det redan finns en tråd som heter träningsfilmer, men där är det mer att man bara visar upp vad man tränat på och kan. Tycker det skulle vara roligt att ha en tråd där man kan ge och få konstruktiv kritik! T.ex jag lägger upp video och frågar hur jag ska förbättra apporteringen, vad jag ska göra för att få till svängarna i ff, vad jag gör fel när jag kör sitt under marsch, osv osv. 

Bara lite grejer jag tänkte på, tror många här inne kör lite åt samma håll när det kommer till hundsport, och även fast man känner att man har koll på läget så kan det bara vara lite kul att bolla idéer och höra hur andra tänker och ser på saker! 

Någon som skulle vara intresserad eller är jag ute och cyklar lite i mitt egna huvud? haha😉

Annons:
CayKantos
2016-11-22 10:41
#1

Låter som en kul idé! Har ingen hund än men är alltid kul att se hur andra tränar ändå. Få lite inspiration!

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Tokryck
2016-11-24 09:30
#2

Jag har ingen hund just nu men har erfarenhet av träning och tävling högt så lite hjälp borde jag kunna ge.

Grodan
2017-02-04 12:08
#3

hm… jag vill spendera mera tid på iFokus nu framöver och mindre på fb - har blivit tvingad att vara på fb mer eller mindre och gillar det itne och mår inte bra av det… iFokus däremot har aldrig fått mig att må dåligt…

Sååååååååååååå jag skulle uppskatta träningshjälp här…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: