Etikettom-sajten-ifokus
3/25/16, 1:39 PM

Är du ny här? Läs i så fall detta!

Välkommen till Brukshundraser.iFokus! Hit är alla välkomna både de med bruksras, annan renrasig- eller blandrashund. Vill du bli medlem här är det viktigt att du tar del av information om bland annat regler och funktioner, allt finns presenterat i denna artikel.

Viktig information:

Som medlem på sajten godkänner du och nödgas följa vissa regler som finns för att forumet ska vara fungerande och en trevlig plats att vistas på. Dessa regler hittar du här.

Sajten drivs av en Sajtvärd och flera Medarbetare. Det är någon av oss du ska kontakta om du undrar något. Längst ned på denna sida syns vi.

Information till dig som är ny på iFokus:

Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig så kan du ställa dina frågor direkt. Det är enkelt och tar bara en minut. Dessutom är det helt gratis! Bland alla fördelar med att vara medlem finns:

• Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta
  •  Du kan delta i och läsa röstningstrådar
  • Du kan gå med i dolda grupper
  • Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap
  • Alltihop är gratis!

• Redigerat 9/5/20, 9:39 PM av Lona
Denna kommentar har tagits bort.